Οδηγός Παραγγελίας

Από το μενού επιλέξτε “Κατάστημα”

Από την επόμενη οθόνη στην οποία εμφανίζονται οι κατηγορίες έχουμε επιλέξει την κατηγορία “Καφέδες”

Από την επόμενη οθόλη στην οποία εμφανίζονται τα προϊόντα της κατηγορίας που επιλέξαμε για την ανάγκη του οδηγού επιλέξαμε τον “Cappuccino”

Από την επόμενη οθόνη στην οποία εμφανίζεται το προϊόν που επιλέξαμε, μας δίνεται η δυνατότητα να διαμορφώσουμε το προϊόν όπως εμείς το θέλουμε. Σημειώστε ότι πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία, τουλάχιστον σε αυτά που λέει “Κάντε μια επιλογή” αλλιώς δεν ενεργοποιείται το κουμπί “Προσθήκη στο καλάθι”.

Αν λοιπόν υποθέσουμε ότι θέλουμε έναν Cappuccino Γλυκό, χωρίς καφεΐνη, διπλό, με Καστανή ζάχαρη, με έξτρα γάλα εβαπορέ, με φυτική κρέμα αντί για αφρόγαλο, με Κανέλα και κάποια έξτρα πληροφορία όπως για παράδειγμα έξτρα κανέλλα, θα πρέπει η τελική εικόνα να είναι κάπως έτσι:

Τέλος επιλέξτε, πόσα από το συγκεκριμένα διαμορφωμένο προϊόν θέλετε και πατήστε στο κουμπί “Προσθήκη στο καλάθι”

 

Από την επόμενη οθόνη στην οποία εξακολουθεί να φαίνεται το ίδιο προϊόν, εάν θέλουμε παραγγέλνουμε πάλι από το ίδιο με άλλη διαμόρφωση. Επίσης θα παρατηρήσετε ότι στο πάνω μέρος της σελίδας του προϊόντος υπάρχει πια ένα πλαίσιο με την ενημέρωση ότι το προϊόν έχει μπει ήδη στο καλάθι σας και σας προτρέπει να πατήσετε στο κουμπί “Προβολή Καλαθιού”. Έχετε λοιπόν τρεις επιλογές. 1. Αν θέλετε και άλλον cappuccino μένετε στη σελίδα και διαμορφώνετε το προϊόν όπως το θέλετε και πατάτε και πάλι προσθήκη στο καλάθι. 2. Πηγαίνετε πάλι στο μενού και επιλέγετε κατάστημα για να μεταφερθείτε και πάλι στις κατηγορίες και έπειτα να μεταβείτε στην κατηγορία και στο προϊόν που επιθυμείτε να αγοράσετε επιπλέον. 3. Πατάτε Προβολή καλαθιού και μεταφέρεστε στο καλάθι.

Για να κάνουμε πιο λεπτομερή τον οδηγό μας, θα πάμε και πάλι στο κατάστημα και θα επιλέξουμε την κατηγορία “Αναψυκτικά” και από την οθόνη της συγκεκριμένης κατηγορίας θα επιλέξουμε μια cocacola zero (1). Έπειτα θα αλλάξουμε την ποσότητα στο πεδίο (2) ή θα την αφήσουμε έτσι αν θέλουμε μία. Προαιρετικά θα μπορούσαμε να γράψουμε στο πεδίο με τα επιπλέον σχόλια για παράδειγμα ότι την θέλουμε εκτός ψυγείου. Και τέλος πατάμε στο κουμπί προσθήκη στο καλάθι (3).

Για ακόμα μια φορά, το σύστημα θα μας εμφανίσει το προϊόν που μόλις προσθέσαμε στο καλάθι μας και το γνωστό πλέον πλαίσιο με την ενημέρωση ότι έχει προστεθεί στο καλάθι με το κουμπί του καλαθιού να περιμένει…
Να προσθέσουμε εδώ, πως ακόμα και αν φύγετε από τη σελίδα για να δείτε κάτι άλλο και έπειτα θελήσετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, υπάρχει πάντα στο επάνω μέρος της οθόνης (στο μενού) το εικονίδιο με το καλάθι στη διάθεσή σας, να σας μεταφέρει στα περιεχόμενα του καλαθιού σας.

Προβολή καλαθιού και τρόποι πληρωμής

Στην οθόνη προβολής των περιεχομένων του καλαθιού σας θα δείτε τα προϊόντα που μόλις παραγγείλατε, την ποσότητα τους και την τιμή κάθε προϊόντος. Να σημειώσουμε εδώ ότι μπορείτε ακόμα και τώρα να αλλάξετε την ποσότητα των προϊόντων από τα πεδία (1 & 2), αλλα στο σημείο αυτό όχι την διαμόρφωσή τους. Εάν έχετε λάβει κάποιο κωδικό εκπτωτικού κουπονιού μπορείτε να τον πληκτρολογήσετε στο πεδίο (3) και στη συνέχεια να πατήσετε το κουμπί (4) για να εφαρμοστεί η έκπτωση στις αναγραφόμενες τιμές. Επίσης από τα σημάδια Χ στα αριστερά του κάθε προϊόντος (6 & 7) μπορείτε να αφαιρέσετε το αντίστοιχο προϊόν. Μπαίνοντας αρχικά στην οθόνη του καλαθιού θα παρατηρήσετε ότι το κουμπί (5) “Ενημέρωση καλαθιού” είναι ανενεργό. Οποιαδήποτε μεταβολή κάνουμε στα παραπάνω ενεργοποιεί αυτό το κουμπί και άρα για να ενημερώσουμε το σύστημα ότι όντως θέλουμε να κάνουμε τις αλλαγές αυτές θα πρέπει να το πατήσουμε.

Προχωρώντας παρακάτω βλέπουμε μια σύνοψη των συνόλων του καλαθιού και στο τέλος το κουμπί “Ολοκλήρωση Παραγγελίας”. Συμφωνούμε με τις τιμές και πατάμε το κουμπί…
Στην επόμενη οθόνη θα μεταφερθούμε στη σελίδα του ταμείου. Σε περίπτωση που κάτι είναι λάθος θα σας βγάλει το ακόλουθο μήνυμα:
Πατήστε το κουμπί “Επιστροφή στο Καλάθι” για να δείτε τι λάθος συνέβη. Στην περίπτωσή μας το λάθος είναι ότι τη στιγμή που γράφεται αυτός ο οδηγός είναι εκτός ωραρίου διανομής οπότε αφού έχετε πατήσει το κουμπί “επιστροφή στο καλάθι” θα δείτε το μήνυμα:
Αφού φυσικά όμως παραγγέλνετε εντός ωραρίου διανομής, η σελίδα του ταμείου θα είναι κάπως έτσι:
Εδώ το σύστημα σας υπενθυμίζει τη χρήση κουπονιού αν έχετε στη διάθεσή σας οπότε κάνετε κλικ στην επιλογή (1) αλλιώς δεν δίνετε σημασία και προχωράτε παρακάτω. Αν η διεύθυνση που θέλετε να παραλάβετε την παραγγελία σας είναι άλλη από αυτή που παραλαμβάνετε κάθε φορά, κάντε κλικ στην επιλογή (2) και το σύστημα θα σας δώσει τη δυνατότητα να προσθέσετε νέα διεύθυνση. Αν και γράφει προαιρετικό στο πεδίο (3) καλό θα ήταν να συμπληρώνουμε το όνομα στο κουδούνι ή αν δεν υπάρχει, κάτι που να προσδιορίζει τη θέση του. Για παράδειγμα ΤΟ ΜΟΝΟ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ – ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ – 2η ΣΕΙΡΑ 3ο ΚΟΥΔΟΥΝΙ κτλ. Στο παράδειγμά μας έχουμε προσθέσει το όνομα ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ. Στο πεδίο (4) συμπληρώνουμε οποιαδήποτε άλλη πληροφορία θέλουμε να δώσουμε όπως αυτήν που συμπληρώσαμε και προχωράμε παρακάτω στη σελίδα, όπου κάνουμε έναν απλό έλεγχο στα στοιχεία μας…
και φυσικά, πιο κάτω, μια τελευταία ματιά στα στοιχεία της παραγγελίας μας…
Τέλος μας δίνεται η δυνατότητα τριών τρόπων πληρωμής. Ο γνωστός τρόπος αντικαταβολής (1) που πληρώνετε με μετρητά κατά την παράδοση της παραγγελίας σας, η χρήση πιστωτικής κάρτας (2) μέσω ασφαλούς διατραπεζικής σύνδεσης και τέλος με τη χρήση του πορτοφολιού σας (πρόγραμμα ανταμοιβής επιστροφής χρημάτων) αλλά αυτό είναι κάτι που θέλει δικό του οδηγο 🙂 Πατάμε λοιπόν το κουμπί (3) ολοκλήρωση παραγγελίας.
Και μεταφερόμαστε στην οθόνη επιβεβαίωσης από την πλευρά μας ότι λάβαμε την παραγγελία και βρίσκεται ήδη υπό επεξεργασία.

Ευχαριστούμε που χρησιμοποιήσατε τον Οδηγό Παραγγελίας και σας ευχόμαστε καλές απολαύσεις!!!

Facebook Comments
Spread the love of Skasiarxeio